صفحه اصلی >  آرشیو اخبار 


 

 
گزارش برگزاری دوره آموزشی برای کارشناسان و مدیران در تراز جهانی

 

 

در راستای دستیابی به اهداف آموزشی سازمان، توانمند سازی مهارت ها و ارتقاء دانش همکاران، مطابق هماهنگی های بعمل آمده درنیمه دوم سال 96  از تعداد 10 دوره آموزشی تخصصی  برنامه ریزی شده، مجموعاً 5 دوره با عناوین و مشخصات جدول ذیل برای تعداد 47 نفر و به میزان 1128 نفر ساعت از طریق مدرسان برجسته بین المللی و عمدتاً از کشور فرانسه برگزار شد. نظرسنجی های به عمل آمده از همکاران حاکی از آن است که دوره های مذکور مورد توجه و عنایت ویژه همکاران قرار گرفته است.

 

جدول برگزاری دوره های آموزشی کارشناسان و مدیران در تراز جهانی در سال 1396

 

 

ردیف

عنوان دوره

 

تعداد

فارسی

انگلیسی

1

بازاریابی و توسعه کالا و مواد اولیه صادرات

International Marketing and Sales

10

2

تجارت بین المللی

International Business

16

3

مذاکرات بین المللی تجاری

International negotiations

18

4

تامین مالی تجاری

International finance

1

5

رهبری در فضای جهانی

Leadership in global context

2

 

با عنایت به برنامه ریزی های انجام گرفته، با هماهنگی های بعمل آمده دوره های باقی مانده در نیمه اول سالجاری برگزار خواهد شد اولین دوره موصوف با مشخصات ذیل با حضور تعداد 9 نفر از همکاران (عمدتاً دبیران میزها) برگزار شد. اطلاعات اجمالی از دوره به شرح ذیل می باشد:

 

اطلاعات اجمالی از دوره آموزشی "ورود به بازارهای جهانی "

عنوان دوره

Entering Foreign Markets   

زمان برگزاری و مدت

24 لغایت 27 فروردین 1397  -   بمدت 24 ساعت

مدرس

Sylvie HERTRICH  از کشور فرانسه و دارای مدرک دکترا با رتبه استادیاری

سیلابس اصلی

بازاریابی و تجارت در محیط بین الملل

پیش نیاز دوره

اصول بازاریابی

 

سرفصل های دوره

چگونگی طراحی برنامه بازاریابی و شرح ساختار و اجزای آن، تحلیل SWOT، استراتژی بازاریابی و اجزای آن، آمیخته بازاریابی، چگونگی توسعه محصول، قیمت گذاری، توزیع، سیاست های ارتباطات

 

 

 

اهداف آموزشی دوره

توسعه توانایی تعیین و تحلیل مسائل بازاریابی

توسعه توانایی تعیین استراتژی بازاریابی و اجزای آن

توسعه آگاهی پیرامون تغییر و تحولات جهانی، سیاسی، تکنولوژیکی و اجتماعی و تاثیر آن بر مراحل استراتژی

توسعه آگاهی ضرورت ساختن استراتژی جهت دستیابی به مزیت رقابتی پایدار و نیز حضور بلند مدت در محیط جهانی

 

مطالعات موردی دوره

      هتلهای زنجیره ای لوکس گروه استاروود W PARIS- OPERA

      مک کافی (McCafe’) از برندهای مک دونالد

      داستان موفقیت آئودی A1

 

 

با عنایت به ارزیابی اولیه صورت گرفته از سوی کارشناسان آموزش و اخذ نظرات برخی مشارکت کنندگان، برگزاری دوره از نظر نحوه هماهنگی، اجرای دوره، همچنین تسلط و تجربه مدرس دوره و محتوای آن خیلی خوب ارزیابی می شود.

شایان ذکر است 4 دوره باقی مانده با عناوین: استراتژی های انطباق محصول و خدمات، اقتصاد کلان، بهینه سازی نیروی انسانی و حل و فصل اختلافات تجاری برای تعداد 12 نفر از ثبت نام کنندگان نیز در اسرع وقت و قبل از پایان نیمه اول سالجاری برگزار خواهد شد.

 

 

 تاریخ انتشار:1397/02/11  ساعت درج:٠٧:٥٩  شماره خبر:٦٣٥٠  بازدید:155

  نسخه چاپي


خروج